2015. április 1., szerda

Vettél már meg valamit csak azért, mert koreai?

A napokban jött meg egy csomagom pár darab dél-koreai kozmetikai termékkel.  Néhány évvel ezelőtt ez még teljesen elképzelhetetlen lett volna számomra. Egyrészt, nem tudtam mi fán terem a dél-koreai kozmetikumok csodás világa! Másrészről, nem is gondoltam volna, hogy ennyire kézzelfoghatóan közel van  hozzánk mindez. Kicsi a világ és ma már a világ bármely részén is élj, bármit megkaphatsz, a távolság nem akadály.

 
A sorozatokat nézve előbb-utóbb mindenki eljut oda, hogy szeretne egy olyan pólót vagy táskát, amit a kedvence visel a sorozatban. A szponzoroknak köszönhetően a legújabb  kozmetikumok, ruhák, szórakoztató elektronikai cikkek is gyakran feltűnnek a dorámákban. Erre persze tudatosan építenek a cégek. A befolyás engem is elért. A lakásban szétnézve rájöttem, hogy a dorámák nézése előtt már bent voltak a koreaiak a házban. ☺  A régi telefonom lecserélésekor pedig  már csak az volt a kérdés, hogy melyik koreai márka legyen? Autó vásárlásnál is tuti, hogy az ázsiai márkák közt néznék körül először. Ennyire hatott rám a sok sorozat az évek során.☺

Pár év óta én is vásárolok kozmetikumokat. A választásomat a sorozatok számlájára írom. Egyértelmű! Lehet magyar webáruházból is vásárolni, de léteznek amerikai és angol nyelvű kínai oldalak is amelyekről szinte bármit megvehetünk ami dél-koreai. Az e-bay is kifogyhatatlan tárháza a dél-koreai kozmetikumoknak. Ebből is látszik, hogy tényleg kicsi a világ!
Egy reklám kedvcsinálónak. Te vettél már valamit csak, azért mert a kedvenced reklámozza?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése