2013. április 2., kedd

Vidám zenék rossz idő ellen

Régen volt már zenés ajánló, így gondoltam ebben a rossz időben ránk fér egy kis vidámság. Összegyűjtöttem néhány dalt, remélem, jókedvre derítenek!
A K popstar második évadának mindjárt vége. A top 3 versenyzők között van az Akdong Musician, Andrew Choi és Bang Ye-dam. Az Akdong zenészeit egy testvérpár alkotja: a 14 éves!! Lee Soo-hyun és a 17 éves bátyja, Lee Chan-hyuk. Már írtak vagy félszáz saját dalt, aranyosak együtt. Én nem vagyok nagy híve a gyerekmunkának, szerintem nem ártana nekik még egy kicsit gyereknek lenni. A véleményemtől függetlenül ők már sztárnak számítanak hazájukban. Már csak az a kérdés, mi lesz velük, ha esetleg meg is nyerik a versenyt. (Erre minden esélyük meg is van, hiszen bent vannak a döntőben.) Jöjjön egy saját dal tőlük, Is it Ramen 라면인건가


Andrew Choi a következő, ő az, aki nem jutott a döntőbe. Az 1980-as születésű fiatalember az egyik elődöntőben Kim Gun-mo koreai rapper egyik számát dolgozta fel. Nekem ez jobban tetszik, egy esős napról, 잠 못드는 밤 비는 내리고


Elszakadva egy kicsit a sztárkereső műsoroktól végezetül jöjjön egy régi kedvencem, a 10cm. A héten indult új sorozat "The Queen of Office" első OST dalát ők jegyzik Maybe címmel. Egy hogyan készült videó közben szól a daluk:


Befejezésül  egy friss reklámzene a srácoktól. A G9 nevű cégnek készült, és nemes egyszerűséggel arról szól: ha itt a reggel kilenc óra, menjen mindenki vásárolni! :-) Earthling 지구인


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése