2012. szeptember 26., szerda

Hyun Bin születésnapjára

Tegnap elfelejtettem, de akkor ma pótolom. Boldog szülinapot Hyun Bin! Egyike a kedvenceimnek, és ha már szülinapja volt,akkor megér egy bejegyzést.Vitathatatlanul ő Dél-Korea egyik legnépszerűbb színésze napjainkban. 
1982. szeptember 25-én született Szöulban, Kim Tae-pyung néven. (Igen, a Hyun Bin csak felvett, művész név) A Jungang egyetemen tanult színészetet. A kétezres évek elejétől játszik filmekben, sorozatokban. Én a munkásságát illetőleg kissé lemaradásban vagyok, hisz csak a Sam-soon-t és a Secret Garden-t láttam,(filmjei közül a Late Autumn, és A Millionaire's first love van a "már láttam" listámon) de szerintem e két sorozat is elég ahhoz, hogy rajongóvá váljon az ember lánya. Sok év telt el a két vígjáték forgatása között és nagy változásokon ment át Hyun Bin maga is. A Secret Garden  Kim Joo-won -ja  kedvéért hihetetlenül lefogyott, pedig hát előtte sem volt egy nagydarab férfi. Ebben az időszakban forgatta a Late Autumn és a Come Rain, Come Shine című filmeket is. Mindháromban teljesen máshogy néz ki és más-más karaktert formált meg. A Secret Gardenre alapozva jópofa reklámfilmeket is forgatott ekkor.

 Az ő bevonulása volt az utóbbi idők legtöbb rajongóját megmozgató ilyen eseménye. Igazán érzelemdús búcsú volt a rajongóktól 2011 tavaszán.


 Azért az igen tiszteletre méltó, hogy Hyun Bin a tengerészetet választotta, nem pedig valami egyszerűbb, könnyebb polgári szolgálatot. Gondolom ez egy plusz rangot, elismerést is ad számára majd a jövőben. Nemrég arról cikkeztek, hogy tiszti rangot kap. Már nagyon sokan várják idén a Mikulást, és nem csak a csokik miatt, hanem azért is, mert december 6-án szabadul a katonai szolgálatból. Én csak reménykedni tudok, hogy rögtön valami klassz sorozatszerep is várja, hogy 2013 újra Hyun Bin és az érte rajongók éve lesz! Még egyszer boldog születésnapot Hyun Bin!
Forrás:koreandrama.org

3 megjegyzés:

  1. Jaj, Binnie! :) Imádom a mosolyát. Boldogat neki!
    Alig várom a decembert!
    Tudod, minek örülnék a legjobban? Egy KSA-HB reunionnak. :D Film vagy sorozat, nekem édes mindegy. Na, jó. Inkább sorozat, mert akkor min. 16 órán keresztül bámulhatom őket. :P
    Csak hízna egy picikét a katonaság alatt! Az SG-ben nem szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem aztán majdhogynem édes mindegy ki lenne a párja, csak már ott tartanának, hogy forgatnak! Inkább legyen sorozat, azt tényleg tovább élvezhető. Egy vicces vígjátékban alakíthatnának házaspárt Sunny-val. Én szívesen látnám még Shin Min-ah, vagy újra Ha Ji-won oldalán is. Remélem hamarosan majd elindulnak a különböző hírek arról, hogy milyen ajánlatokkal várják majd őt a tv társaságok.
      A legutóbbi képeken szerintem már elég jól nézett ki. Nekem az SG-ben sem volt vele különösebb bajom, de tényleg gizda volt akkor Binnie! :-)

      Törlés
  2. Szerintem sem ártana, ha hízna kicsit - főleg arcra.
    És egy Shin Min Ah - Binnie vígjátéki párosítás, az tényleg szuper lenne.

    VálaszTörlés