2012. november 6., kedd

Boldog szülinapot Lee Dong-wook!

Eljött egy újabb születésnap, Wookie 31 (koreai kora szerint 32) éves lett! Nekem most ő az abszolút kedvencem, így aztán nem hagyhatom ki a köszöntést. Mivel a koreai nyelvtudás terén enyhén szólva kihívásokkal küszködöm, így csak magyarul tehetem meg. A hivatalos weboldaláról, több rajongói oldal illetve az ügynöksége is elérhető. Legtöbb helyen az adott nyelveken való regisztrálással még több infóhoz, képhez juthatunk.
Én úgy ünneplem, hogy elkezdem újra a Scent of a woman-t nézni. Régen láttam már.
Fotó:sbs

 A napokban újra megkerestem a Healing Camp vele készült adását. Ehhez a műsorhoz  feliratot a már adott koreain kívül nem nagyon találtam, így aztán nem sokat értek belőle. Azért jó nézni, mert talán adhat egy képet, hogy milyen is ő, a magánember. Cuki az elején ez a lila pulcsi! :-)
Még egyszer boldog szülinapot Lee Dong-wook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése