2014. december 22., hétfő

Karácsonyi hangulat a telefonon

Idén kicsit jobban érzem a karácsonyi hangulatot még úgy is, hogy az időjárás nem ad megfelelő közeget a"tél érzéshez". A nagy netes keresgélések között találtam rá a washi tape nevű ragasztó szalagra. Ez egy rizspapír ragasztó szalag. Leginkább a festéshez használatos maszkoló szalaghoz hasonlít. Nagy lelkesedésemben beruháztam néhány darabba. Nem emlékszem pontosan, de körülbelül 700-1000 Ft körüli áron lehettek. A telefonom már néhány hete viseli új ruháját, és tetszik neki! 
Gondoltam megosztom, hogy készült a telefonom új ruhája. Kellékek: telefon hátlap, olló vagy tapétavágó, washi tape (több mintás) egy kis alkoholos lemosó vagy sima ecet  a zsírtalanításhoz és egy kis kézügyesség és fantázia.




Első lépésként leszedtem a hátlapot a telefonról és egy kis vattapamaccsal sima ecettel áttöröltem, hogy zsírmentes legyen. Pár pillanat után az ecetszag is elillan. Kezdődhet is a ragasztás! A telefonom oldalai nem egyenesek, hanem szépen íveltek. Ez okoz egy kis problémát. A szalag levágásánál kell figyelni arra, hogy inkább kicsit rövidek legyenek, minthogy túllógjanak a szélen. Ez utólag okoz kis kellemetlenséget. A túl hosszú szalagok elkezdenek felperdülni és csúnya lesz. Később lehet javítani. Használat közben ezt tapasztaltam. Ezért is először hosszabbra hagyom a szalagokat és csak ollóval vágom el. Utána az éles tapétavágóval tisztázom le. 



Mint a képeken is látszik a kamerának lyukat kell vágni. Ez kis ügyességet igényel, de nem lehet gond. Akár ki is lehet hagyni ezeket a részeket és akkor nem kell kivágni! 
A szalagokat felváltva ragasztottam, de természetesen lehet csak egyfélét is használni.

A végeredmény pedig egy karácsonyi ruhába öltöztetett mobil! Hát nem szép?! Szerintem fél óra alatt meg is volt. Elég tartós a díszítés. Az ünnepek után is biztos megtartom és mindig kap majd új ruhát a telefonom. Amennyiben ti is kedvet kaptatok, akkor jó alkotást kívánok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése