2015. január 18., vasárnap

A régi szép idők

Az idei év első bejegyzése egy kis magyarázattal kezdődik. Miért is tűntem el tavaly? Mikor elkezdtem írni a blogot még a dél-koreai sorozatok jelentették a legfőbb kikapcsolódást számomra. Este, a munka után megnézni a legújabb sorozat aktuális részét és elmerülni egy kicsit ebben a miénktől teljesen eltérő világba. Nagyon szerettem, és tényleg szinte függőség volt. A blogolást is szerettem: kitalálni mit írjak, megosztani a látottakat, a kedvenc dalokat, jó volt. Egy idő után csillapodott az érzés, mostanra teljesen kezelhető. Abban az időben hetekig be sem kapcsoltam a tévét, már gondolkoztam eladom. Ma már egyensúlyban van a kettő. Tavaly megváltozott az életem a pár évvel korábbiakhoz képest. Találtam új elfoglaltságokat, új embereket. Már nem kell a dorámák nyújtotta álomvilágba bezárkózni. Régen nem néztem már napi rendszerességgel sorozatokat. Igaz, hogy tavaly is láttam néhányat, de mennyiségben elmarad a régi szép időktől.

A napokban azonban elővettem a My name is Kim Sam-soon című sorozatot. Vannak jelenetek melyeket már szinte kívülről tudok, mert annyiszor láttam már. Felvidítanak, ha kicsit rossz a kedvem. A sorozatot visszanézve mindig jókat mosolygok azon, hogy néztek ki a szereplők. Szinte hihetetlen, de ez a sorozat idén lesz 10 éves!!! Nagyon sokat változott a világ és a színészek is változtak. Én most a két férfi főszereplőt emelném ki. Hyun Bin és Daniel Henney . Ők azóta is jó pasik.

Elmondható, hogy a karrierjük is rendben van. Sikeres sorozatok után Binnie a katonai szolgálatot befejezve, ott folytatta a pályafutását, ahol abbahagyta. Tavaly jött ki egy történelmi témájú mozifilmje (The Fatal Encounter), idén pedig új sorozatban láthatjuk. Január végén kezdődik a Hide, Jekyll and I. Női partnere a dorámában Han Ji-min lesz. Daniel Henney amerikai, kínai és dél-koreai  sorozatok, filmek és variety műsorok szereplője a kétezres évek eleje óta. Emellett számos reklámban is láthatta őt a közönség. Legutóbb a Hős6os című amerikai animációs film egyik szereplőjének kölcsönzi a hangját. Az utóbbi években szerepelt a Hawaii five 0 -ban és az NCIS Los Angeles -ben is. Kínában forgatta a Shanghai Calling és a One night surprise című filmeket. Mindketten sikeresek, jóképűek és nőtlenek! Nem fogott rajtuk az idő. Binnie soványabb, mint 10 éve. Daniel sem változott sokat. Kezdődjön, hát velük ez az új év! Nézzünk idén is jó filmeket és sorozatokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése