2012. december 2., vasárnap

Full House Take 2 - Sorozatajánló

Dél-koreai romantikus vígjáték
Epizódok száma: 16  (két kb.30-35 perces részre bontva)
Vetíti: SBS Plus
Időpont: 2012. október 22. és december 13. között, hétfőtől csütörtökig 12:30 kezdéssel. A forgatás 2012 január és április között zajlott.
Főszereplők:
No Min-woo, mint Lee Tae-ik, a Take One fiúcsapat tagja
Park Ki-woong, mint Won Kang-hwi, az együttes másik tagja
Hwang Jung-eum, mint Jang Man-ok, harcművész edző, stylist
A Full House egy birtok, melyet régen Tae-ik apja álmodott meg. Itt teltek a gyerekkorának boldog évei. Édesapja halála óta a fiú csak azért tűri, hogy a menedzsere bábként bánjon vele, mert szeretné mihamarabb visszaszerezni a számára oly értékes otthont...


Tae-ik nem egyszerű ember. Minden állatszőrre allergiás, csak 100% gyapjúból készült ruhákat hajlandó viselni. Emellett természetesen csak bioélelmiszert eszik. Ezenkívül rendkívül garasoskodó, és kiállhatatlan ember hírében áll. Nem csinál nagy botrányokat, de nem is túl népszerű még a  rajongóik körében sem. Az ő ellentéte a mindig vidám, szeretni való, divatikon, a pénzt két kézzel  márkás dolgokra elszóró Kang-hwi. A fiú gyerekkora nem volt felhőtlen. Az apja erőszakkal elválasztotta az édesanyjától, még kisfiúként. Így egy idegen családban, mostohatestvérek között Kínában élt sokáig. Történetünk harmadik főszereplője is tudja milyen szülők nélkül felnőni. A rossz sors Man-ok gyermekkorának is része volt. Amerikában élt a szüleivel. A boldog életnek egy lakástűz vetett véget. Szülei elhunytak, őt pedig ezek után a harcművészetekkel foglakozó nagyapja nevelte fel. Most mindenük az edzőtermük, azonban nem élnek valami jól. A nagypapa pár hónapra külföldre megy, Man-ok pedig kihasználja a lehetőséget, hogy titkos szenvedélyének, a ruhatervezésnek éljen.   Az interneten árulja kis szériás ruhakölteményeit. Kang-hwi is rendszeresen vásárol tőle. Egy nap aztán a három fiatal sorsa összefut. Man-ok anyagi gondjait csak úgy tudja orvosolni, hogy elszegődik a fiúk mellé stylist-nak. Hogy hogyan folytatódnak a fiatalok kalandjai nem írnám le, de az egyértelmű, hogy hamar szerelmi háromszög alakul ki. A végén ki kit választ, és teljesülnek-e az álmaik, reméljük kiderül.
Először kicsit szkeptikus voltam a sorozattal kapcsolatban. Most, hogy gyorsan naprakész lettem belőle, elmondhatom, nem bántam meg, hogy elkezdtem nézni. (Remélem a végét sem rontották el.) Tetszik, a  "látni kell" kategóriába került nálam. Na, de miért is volt a visszakozásom az elején?
 A főszereplőket -No Min-woo kivételével- még nem láttam semmiben. Ez nem szokott gond lenni, de a sorozat plakátja sem volt számomra különösképpen meggyőző. Amikor kicsit  utánaolvastam a szereplőknek, rájöttem, hogy ők sem kezdők a szakmában. Bevallom, Park Ki-woong -ot valami valódi fiúcsapat tagjának gondoltam. :-) (Nem láttam a Gaksitalt) Örömmel fedeztem fel a stáblistán Lee Seung-hyo nevét (A Silla Alchonjaként megkedveltem). Itt a fiúk mellett dolgozó, a főnöke által nem sokra becsült menedzsert játszik. Kevesebbet vártam a sztori tekintetében a sorozattól, így aztán meglepett, milyen jó kis történetet hoztak össze. Pozitív csalódás!
Az első részekben, még nehezebben tudtam No Min-woo kinézetén túltenni magam. Azóta megbarátkoztam vele. (Segített azért az a néhány félmeztelen jelenet! ) Értem én, hogy a koreai show bizniszben a fiatalság és a soványság mindenek előtt, de megint egy extrém fogyást láthatunk a plasztika és/vagy a botox mellett. Végül is, ő tudja! Érdemes megfigyelni azért a három főszereplő arcát mikor nevetnek, vagy mosolyognak. Kinek van több ránc az arcán? Mindezek ellenére, azonban azt kell mondjam, nem is tudok mást elképzelni erre a szerepre Min-woo -n kívül!
A sorozat koreai-kínai-japán koprodukcióban  készült, így mindhárom országban forgattak és vetítik is a sorozatot. Japán nyelvű ajánlót találtam:

Száz szónak is egy vége, csak ajánlani tudom a Full House Take 2-t! És hogy hol nézzük? Mondjuk a viki.com -on, vagy a YouTube-on.
Jó dalokat sikerült írni a sorozathoz. A Full House Take 2 dalai:
Ailee - Love Note 사랑 첫 느낌
Monday Kiz  -My Love
TAP-Baby cry
A-Treez- Hello Miss
Take One- You can touch (Ezt a dalt éneklik a fellépéseken a srácok)
Végezetül Ailee számához készült videó, a két "ahjumma frizurás", Tae-ik és Man-ok főszereplésével.  
 Figyelem, spoileres!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése