2012. december 13., csütörtök

Mikor a drámák viccesek

A The King of Dramas e heti részei (11.-12.) mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Így aztán egy kis spoiler következik: Végre alakul a románc, még ha nem is annyira egyértelmű a főszereplő karakterek számára. Az év kedvenc csókjelenetei közé nálam bekerült Lee Go-eun és Anthony Kim kettősének produkciója. Éppen ideje volt a nézők ezen elvárásának eleget tenniük, hisz mindjárt vége a sorozatnak! Az embert még mindig érheti meglepetés, újabb titkokra derült fény.
Foto:koreandrama.org
 A legfontosabb viszont, amiért ez a bejegyzés készül, az pedig Kang Hyun-min! Őt alakítja Choi Si-won, akit én azért nem értékelek olyan sokra mint színész, azt el kell hogy mondjam. Viszont nagyon tetszik az idióta Kang Hyun-min! 

Itt máris ellentétbe kerültem önmagammal! Jó kis szerep egy menő sztárt alakítani. Ráadásul Hyun-min a nem túl szimpatikus fajtából való. A külvilág felé egy segítőkész, majdnem angyali jófiú. Valójában csak a pénz érdekli, a szponzorruhák, és nem is túl nagy tehetség a színészetben. Csupán a kinézete elég, hogy mindenki kedvelje. A forgatás alatt ki is bújik a szög a zsákból és a gyerekes kis trükkökkel megtesz mindent, hogy a partnernőjének keresztbe tegyen ahol csak tud. Az e heti részekben jutottunk a kettejük kapcsolatának eddigi csúcspontjára. A való életben utálom az ilyent, amit Kang Hyun-min művelt és biztos mindenki ugyanúgy reagálná le, de ezen akkor is olyan jót nevettem! Bunkóság felsőfokon:
A mindenes srácon tesztelte a természetes fertőtlenítőnek tökéletes bevált kis fehér gerezdeket! (Közben a csaj fogat mosott a felvétel előtt.) Rájöttetek mit evett a csókjelenet előtt? Szóval ilyen és ehhez hasonló dolgokat művel Hyun-min. Si-won-ra panasz nem lehet! A sorozat végén majd eldöntöm, feljebb léphet-e a ranglistámon, mint színész. A szépfiú listán előkelő helyen van, az azonban nem egyenlő a színészi teljesítménnyel!
Maga a sorozat sajnos nem túl népszerű Koreában.Nem akar emelkedni az a fránya nézettség! Nálam viszont a kedvenc sorozatok közé nagy valószínűséggel bekerül. A végét azért még kivárom! Nézzétek ti is, ha másért nem, hát Si-won kedvéért. Ja, és visszatért @Kang_hyeonmin a twitterre!

5 megjegyzés:

  1. Hyun Min annyira hülye, hogy tényleg nem lehet megállni vigyorgás nélkül :-)))És a röhögése!!! A színészért én sem vagyok oda, de ez a szerep nagyon illik hozzá.
    Amúgy még messze nincs vége a King of Dramas-nak, legalábbis én azt olvastam, hogy az eredetileg tervezett 16 részhez hozzácsapnak még négyet. Csak el ne rontsák, mert idáig nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül úgy tűnik kettő plusz rész lesz a négy helyett.
      http://www.dramabeans.com/2012/12/king-of-dramas-confirms-extension/

      Tetszettek a heti részek is, azért várok még egy kis gonoszkodást Anthony ellenségeitől. Nagyon nyugton vannak.:-)

      Törlés
    2. Igen, én is láttam! Szóval akkor még van +4 részünk :-)

      A rossz bácsik tényleg gyanúsan csendben vannak...

      Törlés
  2. Megtaláltam a linket, itt írnak róla:
    http://www.dramabeans.com/2012/12/king-of-dramas-in-extension-talks/

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, amikor még teszünk hozzá pár részt ilyen vagy olyan okból azt én sem szeretem. Azzal lehet elrontani általában. Érdekes egyébként, hogy azóta sem írnak többször róla. Két hét múlva kiderül.
    Hyun-min figurája meg annyira jó, hogy az ilyenben kiélheti magát a színész. Nem tudom a saját tapasztalataiból mennyit vihet bele.? Biztos van ilyen mintapéldánya a sztároknak, akik így viselkednek, egy kicsit talán kifigurázzák őket. Azért, a barátnője se semmi!:-)
    Várom a hasonló hülyeségeket Hyun-mintől, de Ő azért a lelke mélyén rendes gyerek! :-))

    VálaszTörlés