2017. december 15., péntek

Drain - The days are like today

Régen találkoztunk! Igaz? Gyakran elhangzó szavak ezek a koreai sorozatokban. Most úgy érzem, pont ide illenek. Elég hosszú kihagyás után úgy éreztem van kedvem írni ide a blogra. Az elmúlt több mint egy évben nem néztem sorozatokat, nem olvastam a koreai sztárvilág híreit. Néhány hete azonban megváltozott mindez. Elkezdem újranézni régen látott sorozatokat, és idei aktuális drámákat is sikerült gyorsan ledarálnom. Láttam a Goblin-t, a Strong woman Do Bong-soon-t és mindkét évadot az Age of Youth-ból. Most ez utóbbi hatása alatt vagyok, így gondoltam hogy ebből a sorozatból hozok egy dalt. Szomorkás hangulatú, de nekem tetszik. Drain-től a The days are like today (드레인 (Drain) - 오늘 같은 날엔 )
Úgy érzem, újra sikerül felvennem a fonalat és már ki is néztem néhány sorozatot amit szeretnék megnézni! Hamarosan újabb bejegyzésekkel jelentkezem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése