2017. december 26., kedd

Mit néztem karácsonykor?

Ilyenkor az év végén egy kicsit több időm marad semmittevésre. Én is úgy terveztem, hogy majd nagy dráma maratont tartok. Aztán másként alakult. Mikor elkezdtem nézni a Because this is my first life-ot úgy terveztem, hogy majd karácsonykor egészben újranézem. Hát ez elmaradt. Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra végül csalódás volt a sorozat. Elég jó kezdés után valahogy sok lett a végére az a sok ki nem mondott gondolat. Ezért úgy döntöttem, hogy mégsem nézem meg újra.
fotó:wikipedia
Viszont az idei év nagy felfedezése az Age of Youth nem okozott csalódást. Ezt a sorozat mindenképpen újranézős. Nagyon érdekes volt, ahogy végig fenn tudták tartani az érdeklődésemet, érdekes volt és újszerű. A második évadot ennek megfelelően kíváncsian kezdtem el. Véleményem szerint ez azonban már nem sikerült olyan nagyszerűre mint az első évad. Volt olyan főszereplő aki csak néha-néha jelent meg, illetve az egyik szereplőt másik színésznő formálta meg a második évadban. Összességében nézve azonban jó volt ez  a sorozat, a hibái ellenére is. A sorozat esetleges harmadik évadáról egyenlőre semmi pozitív hír nem olvasható. Az alkotók váltig állítják, hogy nem terveznek további évadot, hiába voltak esetleges utalások a szereplők további sorsáról a sorozatban, azok állítólag nem jelentenek semmit.... Talán azért még összejöhet egy újabb évad, de azt nem tudom elképzelni, hogy ott még mindig egyetemisták a főszereplők, mert a valódi életben már majdnem mindannyian kissé túlkorosak. Szóval néhány részt újranéztem most, hogy volt időm. Találtam egy videót a forgatási helyszínekről. Az alábbi kisfilmből kiderül, hogy mi is valójában a lányok lakóhelye, hogy melyik egyetemen tanultak és hogy melyik kávézókba jártak a sorozat szponzorainak köszönhetően. Íme:
A sorozathoz köthetően utánanéztem milyen más munkáik voltak a színészeknek. Így bukkantam rá a Three color fantasy sorozatra. Az mbc által készített három mini sorozat, három különálló történetet takar. Vetítési sorrendben: a  fehér a The Universe's star, a zöld a Romance full of life, míg az arany a Queen of the ring címet viseli.
fotó:wikipedia

Idén januárban vetítették az mbc és a naver koprodukciójában készült - egyenként hatszor félórás - minisorozatokat. Én a Queen of the Ring-el kezdtem utána The Universe's star következett, a harmadik sorozatot még nem láttam. Úgy ültem le nézni, hogy meg sem néztem kik a főszereplők, csak azt tudtam, nagyjából mi a történet. Azt kell mondjam, nem csalódtam egyik sorozatban sem. Nekem a The Universe's star tetszett jobban, a főszereplő színésznő Ji Woo és az idol sztár Kim Jun-myeon alakításába sem nagyon tudok belekötni. Érdekesnek találom a halálhoz való hozzáállásukat a koreaiaknak. Most egy női kaszás a főszereplő, azt kell hogy mondjam, ez a sorozat is jól sikerült. Mindenképpen többször nézős.
 A Queen of the Ring története egy csúnyácskának tartott egyetemista lány és az iskola legmenőbb sráca közötti szerelem. Egy csodatevő gyűrű segítségével a fiú álmai asszonyát látja a lányban, míg mindenki más a lányt úgy, ahogy valójában kinéz. A sorozat érdekessége, hogy a főszereplők együtt dolgoztak korábban a Splash Splash Love című két részes filmben, és ennek a filmnek a rendezője Kim Ji-hyun, a rendezője és írója a The Universe's Star-nak. A Romance full of life szintén két fiatal szerelméről szól, ahol a lány szakít a fiúval, mikor az már sokadik próbálkozásra sem megy át a rendőr vizsgán. A fiú rossz anyagi helyzetét segítendő részt vesz egy gyógyszerkísérletben. Ezek után teljesen megváltozik az élete, csodás új képességekre tesz szert...A sorozatokhoz felirat az ázsia ékkövei oldalon elérhető.
A sok sorozat nézésen  kívül hallgattam zenét is, hiszen a Standing Egg Dramatic címet viselő albuma december elején jelent meg, így ezt megy most háttérzeneként nálam.
Egy véletlenszerűen kiválasztott dal, Standing Egg - 뚝뚝뚝 (with 예슬)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése