2013. január 8., kedd

Januári sorozatkörkép

Kezdeném először is a School 2013-al.
koreandrama.org
Ez a sorozat a kilencvenes évek végén már négy évadot is megélt. Több, akkor a húszas évei elején járó színészt indított el a pályán. Ha Ji-won, Jang Hyuk és Gong Yoo  is feltűntek azokban a sorozatokban. Az iskolás téma nem éppen az én világom, és a középiskolát annyira nem szerettem anno, de gondoltam miért is ne? A kevésbé hihető (érts: lány vagyok fiú ruhában és fordítva) középiskolás sztorik helyett itt a valóságot jobban bemutató sorozatot kapunk. Túlzott szülői ráhatás a gyerekre, vagy éppen a teljes elhanyagolás. Késő éjszakákig tartó tanulás az iskolában, hogy majd a legjobb egyetemre kerülhessek. Ezekre mind láthatunk példát a sorozatban. Végül is két -a szerepük szerint is-, kissé túlkoros  főszereplő (Kim Woo-bin, Lee Jong-suk) elég vonzónak bizonyultak ahhoz, hogy belekezdjek. A történetről: A  fiúk egykori barátsága, az egyikük árulásával végződött. Most újra találkoznak, a régi dolgaikat próbálják rendbe hozni. Ebben segít nekik az osztály gengsztere és bandája azzal, hogy közös verekedős kalandokba keverik a fiúkat. A tizedik részt is láttam már, és én hiányolom a romantikát. Mármint a fiúk és a lányok között. A tanárok se mozdultak még rá egymásra. Szóval a jó kezdet után egy kis visszaesést érzek. Ezenkívül engem idegesít Daniel Choi beszédstílusa is. Mindig ugyanolyan hangsúllyal beszél, nekem olyan, mintha mindig ugyanazt mondaná...(Persze egy szót sem értek belőle, de mégis bosszantó). A nézettség elég jó, amit betudok a nosztalgiának.
Egy kicsit arról, hogy milyen új sorozatok indulnak ezekben a hetekben.


Már elkezdődött a Flower Boy Next Door (tvN).
koreandrama.org
Egy webes képregény történetét vitték át a tv képernyőkre. Ez egy szerelmi háromszög sztori. Egy lány, egy képregény rajzoló fiú és egy gazdag srác története. Hát valahogy nem hoz lázba. Főszereplők.: Park Shi-hye, Kim Ji-hoon, Yoon Shi-yoon.
A következő történettel szintén így vagyok. Ez a KoD után következő Yawang/Queen of Ambition. Pedig a főszereplő Soo Ae, Kwon Sang-woo, U-know (TVXQ). Egy melodráma, szerelmi háromszöggel. A szegény sorból feltörni akaró nő mindent megtesz vágyai eléréséért.
Előzetes:

A hétvégén kezdődött Yoo-jin és a Piéta sztárja Lee Jung-jin főszereplésével egy új sorozat A Hundred Year's Inheritance címmel. A női főszereplő rossz házasságban él. Az anyós utálja. Sikerül megszabadulnia az aranykalitkából, majd hazamegy és bekapcsolódik családi tészta üzletbe. Közben megismerkedik egy férfival, aki kívül ridegnek látszik, de végül is jó ember. Sok ismert színésszel, csak az nem derült még ki, mennyi részt terveztek be.
Előzetes:

Jöjjön befejezésül a The King of Dramas. Hát, vége lett. Kicsit vegyesek az érzéseim. Ha nem akarod tudni, mi lett a vége, akkor innentől ne olvasd tovább!
Először is, én elégedett vagyok azzal, ahogy vége lett. Annyira nem örülök ennek a vakság sztorinak, de sejthető volt, ha előhozakodnak vele, akkor be is fog következni. Viszont abszolút pozitív vége lett, tehát jó. Ami miatt egy kicsit elégedetlen vagyok az az, hogy utolsó részben volt olyan momentum, amit én másképpen oldottam volna meg. Az a baleset jelenet sajnos inkább volt gagyi, mint hihető. Jó, legyen baleset, sebesüljön meg Anthony. Akkor legyen már kicsit életszerűbb a gyógyítása! Biztos, mert a Vészhelyzet pörgős, véres jelenetein szocializálódtam, de ez pár perc tényleg gyenge volt.:-) Ejnye-bejnye forgatókönyv írók, rendező bácsi! Ettől a kis intermezzótól eltekintve tetszett a befejezés, voltak benne vidám percek, és a színészi alakítással sem volt gond. A végén Hyun-min és Min-ah párosa is cuki volt. Jobban örültem a két párnak, minthogy valami eget rengető szerelmi háromszög lett volna. Elsőre még Hyun-min+Lee Go-eun+ Anthony felállásra gondoltam. Jó, hogy nem így lett. Végül a gonosz bácsik is lenyugodtak. A harcok az elején jó lendületet adtak a sztorinak!
Ha minden igaz, volt egy speciál rész is, de egyenlőre sehol nem találom!
Összeszedtem a sorozat zenéit, tetszettek.
Yesung - Blind for love
Lee Hyun - Keep in your heart
MBLAQ - Winter rain
Melody Day - All looks like you
Big Baby Driver - Tuesday Song
E2RE - Shitty Love
Egy fanvideó,Anthony és Lee Go-eun párosával. Melody Day - All looks like you
Ez a sorozat is megérdemli, hogy újranézzem majd!

5 megjegyzés:

  1. Szia, Bomi!
    A King of Dramas-t és a School 2013-at illetően teljesen egyetértek.
    A sulis sztori leült félúton, és én is több romantikára számítottam. A nullánál legalábbis többre. Daniel Choi pedig tényleg furán beszél, az egyetlen másik sorozatban, ahol eddig láttam (Baby-faced Beauty) teljesen más a stílusa.
    King of Dramas: A végére valahogy "kifulladtak" a forgatókönyvírók, gyenge lett a befejezés. Én a 2 rész hosszabbítást okolom érte. De mivel az előző 16 részt imádtam, ezért valamennyire megbocsátom nekik :-)
    A többi sorozatba még nem kezdtem bele, nagy lemaradásaim vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a King of Dramas Specialt ne keresd, állítólag nem került adásba.

      Törlés
    2. Szia Jackimi!
      A King of Dramas Lee Go-eun-jei biztos nem kaptak annyi odafigyelést az ő producereiktől, mint az általuk kitalált szereplők ezért sikerült olyanra, amilyenre a vége! :-) Na, de sebaj, attól még én is megbocsátok. A speciálok is általában csak az időhúzásra jók. Azért, egy "Hogyan készült a King of Dramas" azért jó lett volna...


      A Baby-faced Beauty-ban több a romantika? Mert ha igen, akkor megnézném.:-)

      Törlés
    3. Igen, a Baby-faced Beauty sokkal romantikusabb, aranyos benne Jang Na Rával, lehet, hogy ezért is hozták össze a színészeket a School-ban másodszorra. Egészen jó kis sorozat, picit hasonló témájában az I Do, I Do-hoz (divatvilág, idősebb nő - fiatalabb pasi, szemétkedő munkatársak stb.), én bátran ajánlom, nézd meg, ha időd engedi.

      Törlés
    4. Ez jó, hogy romantikus :-). Míg nem találok az új sorozatok között valami nekem tetszőt, megnézem. Most látom, hogy 20 részes! Legalább leköt majd egy darabig!

      Törlés