2013. február 22., péntek

Zenés péntek

Ebben a tél végi, semmilyen időben legyen valami kis vidámság. A héten jelent meg Kim Tae-woo legújabb videó klipje, mely a Cosmic Girl című számához készült. A kisfilm főszereplője Lee Dong-wook! A történet egyszerű, a dal -többszöri meghallgatás után is-, kevésbé nagyszerű! Mindegy, a lényeg Wookie! :-)


 Ha már jó pasik, akkor Song Joong-ki se maradjon ki. Ő Kim Jong-kook, Men  are all like that című dalához készült videóklipben szerepelt pár hónappal ezelőtt. Egy szép ballada, szépen elmesélve!



A következő klip, amit ajánlok: K.Will, Please don't ...című dalához készült. A főszereplője a történetnek Seo In-guk, aki énekes és színész is egyben. (2009-ben megnyerte a Superstar sorozat első évadát, legutóbb az Answer me 1997 sorozatban nyújtott alakításával a 26 éves Seo meggyőzte tehetségéről a nézőket és a kritikusokat.) Mikor először láttam a videót, azt hittem, ez az ő dala. (Bocsi K.Will, hogy nem ismerem a számaidat). Végül persze kiderült, hogy nem!


Befejezésül pedig, jöjjön egy kis dance! Ulala Session, Beautiful night. A női főszereplő Park Han-byul. Csak én érzem úgy, hogy ez a dal nagyon hasonlít a Footloose -ra? A lényeg az, hogy vidám, és lehet rá rázni egy kicsit! :-)


2 megjegyzés:

  1. Szia, Bomi!
    Én is rögtön felfigyeltem a Cosmic Girl-re, amint megjelent a yt-on. Igaz, hogy sem a zene, sem maga a klip nem nagy szám, de a lényeg benne úgyis LDW! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jackimi!
      Még ha minket nem is nyert meg ezzel a dalával az énekes, azért én örülnénk, ha egyszer Ő keverne nekünk egy koktél egy bárban!:-)
      Nagyon remélem, összejön az új sorozat!

      Törlés